v.17


Godmorgon godmorgon. Egentligen ny vecka men fortfarande helg. Det känns ju inte alls så illa. Det innebär att det är endast fyra dagar kvar innan det är dags för helg igen.

Påskhelgen har varit strålande bra. Herr J har kommit hem. Mycket grillande, kramar och familjetid. Precis som det ska vara under påsken. Inte en påskkärring har jag sett till under hela helgen och med tanke på att det varit långhelg så har de ju verkligen haft tid på sig, men de små livet tycks ha hoppat över vårat hus i år... I wonder why.

Nåja.

Skulle tro att bloggen kommer att bli bildbombad här under veckan... men, jag är lite nervös inför att visa upp ett par av mina senaste skapelser. Mycket spänd på att se reaktionerna.

Kommande helg består också av plåtning. Ja, jag vet att det är valborg, men man kan plåta ändå. Vi har ett grymt team som står redo för en helt klart wacko plåtning på en underbart vacker location. Det kommer att bli så grymt! Längtar redan nu tills vi får sätta igång!

v.17


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0