Kommande plåtningar


Dagens brist på modeller har gjort att jag fångat in en del lösdrivande, halvplanerade ideer, så nu känns det som att jag har en del plåtningar inbokade.

Har även bokat in tre nya modeller, eller nya och nya, men nya för min del. Alla tre har stått en del framför kameran tidigare, så det kan helt klart bli lovande plåtningar. Busigt värre.


Planering, förarbete, smink, styling, fotografering och efterarbete. Allt tar sin tid.
Men innan man kan komma dit, så är det bra om det finns ett inplanerat datum...


Men nu till saken, det är ganska många människor som har kontaktat mig för att medvera i kommande fotograferingar, men väldigt få där ett faktiskt datum har spikats. Så... alla ni som nu kände er träffade, hojta till så bokar vi in ett datum. Även om det blir i Oktober. Hähä.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag skulle ha plåtat idag men modellen tog en sista minuten istället...haha! min tur :) Drygt med tanke på att modellerna dessutom bor så jäkla långt ifrån mig! Men men..

2010-09-04 @ 10:21:39
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0