Frost och gnäll


Måndag igen. Lika fort som veckorna går så försvinner helgerna. Låter lite som days of our lives, hähä. Måndagen startar med frost och två minusgrader. Skare vara så här nu?

Jag skulle ha plåtat under helgen, vid två tillfällen, men båda blev inställda. Lite tröttsamt får jag nog erkänna. Jag säger ofta till andra att de är för snälla och det är vanligtvis inget jag brukar anklaga mig själv för att vara, men jag har nog varit det för att jag själv VILL plåta så mycket som möjligt. Slut med det nu. Men jag har lite inbokade plåtningar även denna veckan, så jag får väl ta ut min kreativitet på de stackars modellerna istället.

Grinat klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0