v.48


Är det veckan förtioåtta?

Det kom inge mer snö iallafall, det tackar jag för. Men nu ska ni få höra... nu har första advent varit, så nu tycker jag faktiskt att det är helt okej att det ligger lite snö (ja ja, det är mycket snö som ligger nu) för nu är ju ändå julen på väg. Mmh, jag får nog erkänna att det är adventsljusstakar och gardinbyte i det blå huset som har hjälpt till att ändra min åsikt. But still, känner mig mer vänligt inställd till snön.

Har köpt två julklappar. Lurar på en tredje.

Nåväl, veckan som kommer känns som att den har potensial för att bli rätt lugn. Nu ska man väl kanske inte säga så med risk för att få snöras över sig när man går ut, men jag har inga större utsvävningar planerade.

Plåtning till helgen igen. Det kommer nog att bli busigt kul. Men jag behöver fortfarande modeller, så om ni känner er som rätt modell för en fashion/lifestyleplåtning så hojta till, men ni får gärna hojta till om ni känner någon som ni tror kan vara rätt modell. Hojt hojt.

Jag har ganska mycket bilder kvar att retuschera, både studiobilder och från Utsikten, så håll i er. Jag kommer nog att plåga livet ur er med bilder även denna veckan. Men mer input tack.

Kaffe, vantar och kramar är veckans tips,
det ser ut att kunna bli kyligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0