15/5-10


Dagens lekar har gått på att njuta så mycket som bara möjligt av solen.

Först var vi ute en bra stund med motorcykeln runt i kring våra skogar, träffade upp lite likasinnade för att fika på välbekant ställe. Supermysigt.


 Bild från dagens åktur fångad av papparazzifotografer i diket.


Eftermiddagen och kvällen har avnjutits på altanen. Grillat tillsammans med mor. Tänk så skönt att kunna sitta ute hela kvällen, det är sånna här kvällar man har längtat efter. Kan det vara så underbart, att sommaren äntiligen tycks visa sig?

Förvisso lördagkväll, men jag tror att jag förpassar mig på min rumpa.

Kommentarer
Postat av: Tobias Fischer

Ser skönt ut! =)

2010-05-15 @ 23:15:04
URL: http://www.tobiasfischer.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0