Percy Jackson and the lightning theif


I lördags var jag, HerrJ och Stora Lillebror i Sthlm och såg filmen Percy Jackson and the lightning theif. Med den rollcastingen så kan man ju inte misslyckas, samt regissören från allaHarry Potter filmer. Specialeffekter hade jag ju sett på reklamen, så det visste jag att det skulle bjudas. En riktig biofilm var helt enkelt vad jag tänkt mig att detta skulle vara.

Fel.

Visst är det väl en helt okej film, men lägg inte ut en massa pengar på att se den på bio om du inte gärna vill bli lika besviken som jag.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Har velat se denna men då ska jag inte se den på bio iaf ;)

2010-03-08 @ 11:50:04
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0