Lumene Star Effect Mascara


För ett tag sen så köpte mig en vattenfast mascara, Lumene Star Effect, vilken dessutom var på REA så jag betalade hela 39 kronor för den. Helt okej pris för en mascara, inte sant.

I mitt sökande efter en budget mascara som kan hålla liknande standard som de dyrare har jag snubblat över bland annat Noubas Extralash mascara och IsaDoras Build up Extra Volume mascara, vilka i mitt tycke inte gav varken wow-känsla eller prisvärdhet. Men Lumenes Star effect macara är vattenfast och den sitter verkligen där den ska, vilket jag tyckte var bra. Men. Den går inte att ta bort. Jag testade med vanlig makeupremover. Smink borttagningsservetter för vattenfast smink. Tvål och vatten. Barnolja. Nej. Mascaran satt kvar i tre dagar. Mindre bra.

Nej tack till Lumenes Star effect mascara. Så kampen på att hitta en budget mascara som faktiskt håller vad de föreskriver trots den lilla pengen fortsätter...

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag är väldigt nöjd med MF False Lash Effect mascara. Är ju rätt allergisk kring ögonen gällande mascara, så kan iofs bara anv MF. Men den har ja nu haft i flera år. Annars älskar jag Oriflames mascaror o såklart Mary Kays mascaror också, men dom tål ja tyvärr inte :( och har inte glömt ditt prov, jag har bara inte fått fingrarna ur att posta det! =)

2010-06-19 @ 20:22:15
URL: http://emjowa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är väldigt nöjd med MF False Lash Effect mascara. Är ju rätt allergisk kring ögonen gällande mascara, så kan iofs bara anv MF. Men den har ja nu haft i flera år. Annars älskar jag Oriflames mascaror o såklart Mary Kays mascaror också, men dom tål ja tyvärr inte :( och har inte glömt ditt prov, jag har bara inte fått fingrarna ur att posta det! =)

2010-06-19 @ 20:27:53
Postat av: Knutgrete

Very nice site. Will sure visit again.

2012-02-27 @ 07:09:07
URL: http://knutgrete.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0