Insert optional curse



Preview av ytterligare en bild från plåtningen med Märta...


Gud så jag har grälat med photoshop under morgonen... galet osams. Jag misstänker att det lätt blir så innan man har lärt sig hur man ska göra för att få programmet att vara mer sammarbetsvillig, men med mitt tålamod så var jag nära att kasta allt.

Det luriga är ju att det finns så många andra fotografer som är så ruskigt duktiga och man jämnför ju självklart sina bilder med dessa. På både gott och ont. Efter att ha plåtat modeller vid tre tillfällen så har jag ju visionen att bli bäst, på kortast möjliga tid, så klart. Jag vet hur jag vill att bilden ska se ut... jag vet bara inte hur jag ska få den att se ut så. Inga dåliga krav man har på sig själv, inte sant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0