Fredag!


Godmorgon godmorgon. Länge sedan jag hade en fredags-rubrik. Måste ha varit typ...förra fredagen. Hähä. Me like fredagar.

Vi tycks få strålande väder idag, redan över tjugo grader i skuggan. Inte helt trist. 

Jao, vi är fortfarande hemma, Lille Toch jag, han mår mycket mycket bättre och skulle nog egentligen kunna gå iväg till fritids idag men jag ser ingen anledning till att gå iväg på fredagen när man har varit hemma hela veckan. Känns mer nyttigt att vara hemma veckans sista dag också så atthan verkligen får vila upp sig. Blir iallafall att ta sig iväg till fritids för att lämna in papper samt tömma Lille Ts hylla, han går ju nämligen på semester nu tillsammans med mormor, medans jag och Herr J får jobba i två veckor till. Det är tydligen lättare att vara liten, då får man längre semester, inget jag märkt av dock.

Nåväl, hur ser planen ut för din fredag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0