BTS med Märta och Therese


Sitter här med mitt kaffe och är redo att kasta mig in i retuschering av gårdagens bilder. Plåtningen gick strålande bra, vi hann med tre olika ombyten på tre olika locations, så det ska verkligen bli jätteskoj att få kika igenom alla bilderna ordentligt och sen sätta igång.


Bjuder på en behind the scenes bild från gårdagens plåtning, fångad
under tiden Therese brottas med Märtas enorma mängder hår.


Märta, modellen, hade knappt stått framför kameran tidigare, men visade sig vara en naturbegåvning. Tummen upp för dig bruden. Therese, kläd och hårstylisten, samt fotoassistent, stort tack för allt. Jag hoppas vi ses på söndag. Hähä.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha men det räcker väl ;) Du jagar ju barn på jobbet!



Jag försöker träna 4 dagar/vecka... jogging mest, men även spinning :) Sen i höst drar ju volleybollen igång igen, vet inte hur jag ska hinna med allt ^^

2010-07-02 @ 08:44:26
URL: http://nat0.se
Postat av: Nathalie

Mja jag hoppas det iaf... vill komma i mina gamla jeans igen ^^



Nu är det 2 år kvar, men jag behöver nog ett halvår extra. Fast det går betydligt bättre nu än vad det har gjort, så det känns ganska skönt :D



När kommer ni hit med hojen då och tar en glass med mig? ;D

2010-07-02 @ 09:10:35
URL: http://nat0.se
Postat av: Wysteriia

Hon har ju ett grymt ansikte så det kan ju inte bli annat än bra :D

2010-07-03 @ 00:17:06
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0