Det snöar... igen!



Bild fångad strax utanför min skog för ett par dagar sen... och apropå nått helt annat,
ere bara jag som finner naturfoto galet trist?
 


Godmorgon i skogen. Eller ah, godmorgon på er ni andra också, ni som lyckligt lever utanför skogen där plogbilen åker. Jao men visst hare kommit mer snö. Jag trivs i min skog, missförstå mig inte nu, jag anser bara att skogen har en viss oläglighet när snön bestämmer sig för att släppas i drivor.

En stor fördel är att det är nästan ljust när klockan ringer på morgonen och det är helt ljust innan man går iväg till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hm snöar här med:-(, jaa visst är det ljust å det gör mycke:-)



Jag hittar på allt ifrån vänner, fecbook, statist.se, tidningar, bloggar:-9

2010-02-18 @ 07:45:54
URL: http://ingelam.blogg.se/
Postat av: vexy

här har det inte kommit mer snö ännu, peppar peppar. men det sägs ju att ett till ordentligt snöoväder ska dra in över oss. usch och tvi.

Är snön borta till midsommar får vi skatta oss lyckliga :)



ja, hinner jag ska jag nog allt ta och göra det - roligt att ha något att göra :)

2010-02-18 @ 11:11:34
URL: http://vexy.blogg.se/
Postat av: operfekt

Man får se fördelarna, hellre snö än slask/regn helt klart!



(& jaaa, jag tycker naturfoto är jättetrist, kan itne hjälpa det! det enda som är liiiite kul är mer macrobilder med kort skärpedjup, haha)

2010-02-18 @ 20:44:57
URL: http://operfekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0