v.50


Godmorgon gott folk,
det här har varit en sån vecka som aldrig tagit slut. Undrar om det är för att man snart går på julledigt. Men idag kan man äntligen säga att imorgon är det fredag.

Fredag innebär julfest på jobbet. Julklappsutdelning och middag. Alltid trevligt.

Jag hade ju bestämt mig för att ligga lågt med plåtandet tills i januari... men ah, det sprack ju kan jag ju säga. Jag fick ett mycket upplyftande samtal igår, så att om allt går som det ska, så har jag en lite spännande plåtning på lördag. Den mest spännande so far. Keep ya fingers crossed.

Tre julklappar har jag lyckats handla. När ska man hinna sånt? Jag har förvisso inte överdrivet många att handla, men jag vet bara inte när jag ska hitta den tiden. Kanske behöver lite mer semester. Hähä. har du hunnit handla alla julklappar?

Åtta dagar kvar till julafton.


Kommentarer
Postat av: Therese

Jodå, jag är klar med mina julklappar... Nästan, har julklapparna till vår familjs julklappslotteri kvar, men det svänger jag ihop ganska fort! Ta hand om dig.

2010-12-16 @ 08:39:30
URL: http://zilliceter.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Vad fick du nu för roligt samtal? Tell me :) Och vad jag vill snika hjälp med har med plåtandet o göra :P Men det kan vi ta sen :)



Jag har några få julklappar kvar men ska till Örebro och hälsa på i helgen så jag tänkte fixa det sista då :D

2010-12-16 @ 20:33:05
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0