Vem är det ...


... som har beställt regn?

Det regnar inte mycket, så det ser ut som att den kan spricka upp så att man kan ge sig ut, det är bara så mycket trevligare att plåta när det inte regnar. Får hålla tummarna för att det spricker upp tills framåt dan när allt folk dräller in.

Idag tycks det vara en sån dag igen, där man ska vakna tidigt. Onödigt tidigt. Jag skulle gärna ligga och sova till iallafall halv nio, då känns det inte som att man går upp tidigt. Sju. Som sagt, onödigt tidigt. Förvisso uppskattar jag att ha mycket tid på morgonen, men när man inte ska iväg så har man ingenstans att placera tiden.

Funderar ut tänkbara locations under tak.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Bara för att du inte ska tro att det var jag måste jag skriva det, även om jag klagat på värmen och älskar hösten... ;-)

Kram

2010-08-04 @ 08:54:42
URL: http://www.fyraifamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0