Städdag


Godmorgon och välkommen till arbetsårets första helg. Rätta mig om jag har fel, men känns det inte som att det är lite höst. Grått och mulet. Typ femton grader. Är det inte meningen att vi ska ha sensommar nu, fortfarande shortsväder med chanser till brunbrända ben.

Den stora fördelen jag ser med att komma igång i normala rutiner är att vår städerska kommer tillbaka från sin sommarledighet. Det ska bli så underbart skönt att åka hemifrån och komma hem till ett skinande rent hem. Lyx.

Så planen för lördagen består av att åka och shoppa lite kanske, grina illa över vädret och ... mja, jag vet inte.

Lördag.


Kommentarer
Postat av: Susann

Sv: Jag har lite idéer men är inte helt klar med dem just nu. Vill verkligen jätte jätte gärna fota men håller på att flytta så alla mina kläder och grejer är överallt för tillfället :s Kan jag ta någon vecka till på mig och klura mer på fashion idéerna? (hur känner du ang fota latex btw?)

2010-08-21 @ 11:18:56
URL: http://anaktras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0