Mer sol tack!


Godmorgon godmorgon. Det var jättekul att komma tillbaka till jobbet igår, men snacka om att man var slut när man kom hem. Inte alls van att ha full fart en hel dag. Somnade innan tio, men la mig nog redan innan nio, med ursäkten att jag skulle läsa. Hähä.

Lite väl trist väder idag. Får hoppas att det spricker upp framåt eftermiddagen. Jag har modellen/fotografen Sara Kjellqvist på besök idag, lite plåtning på gång, men man är ju ganska beroende utav ljuset. Nåväl, det löser sig säkert.

Dags att slänga i sig kaffet och kasta sig upp på cykeln.

Håller tummarna för lite mer sol.


Kommentarer
Postat av: S.Kjellqvist

Min tumme är blå nu..skall jag klämma lite till?

2010-08-17 @ 09:33:19
URL: http://kjellqvisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0