19/9-09


Jag roade mig med en shoppingtur tillsammans med mor inne i Sthlm igår, hittade lite skoj att använda under hösten. Men ingen grön sockerskål, lite besviken över det men i övrigt mycket nöjd med dagen. Avslutades med en god lunch.

Sen bar det av hemåt för att äta lite middag i goda vänners lag. Musik, chips och lite drinkar blev det också. Aldrig fel. Helt klart en kväll jag kommer att minnas ganska länge.



Ja ja, mer bilder än text kanske, men jag tror att bilderna talar för sig själv. Busigt värre.

Hade du en bra lördag?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack själv vännen. jag hade grymt kul :) men måde dock skitdagen efter haha fast jag var ju inte den ända det fanns ju dom som måde sämre :)

2009-09-21 @ 22:46:52
Postat av: Nathalie

hmmm nu har du väl ändå lyckats med nånting ^^ vad har du gjort med sidan?! :P

2009-09-22 @ 07:53:49
URL: http://nat0.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0