Utmaning


Nu är hösten här och folk spenderar mer tid vid datorerna, så nu kommer alla utmaningar igång igen. Min första utmaning kom från Ingela... 

    Var är din mobiltelefon?
    Borta

    Var är din (o-)äkta hälft?
    Barcelona

    Ditt hår?
    Flätat

    Din mamma?

    Underbar

    Din pappa?
    Borta

    Det bästa du vet?
    Sommar

    Din dröm inatt?
    Nah

    Din dröm/ditt mål?
    Resa

    Rummet du är i?
    Datorrummet

    Din hobby?
    Modellande

    Din skräck?

    Grodor

    Var vill du vara om 6 år?
    Lång

    Var var du igår kväll?
    Sängen

    Vad du inte är?
    Lång

    En sak du önskar dig?

    Kamera

    Var växte du upp?

    Här

    Det sista du gjorde?
    Toa

    Dina kläder?
    Jeans

    Din tv?
    Träram

    Ditt/dina husdjur
    ?
    NinjaErnst

    Din dator?
    Folkskygg

    Ditt humör?
    Stabilare

    Saknar någon?

    Mmh

    Din bil?
    Nah

    Något du inte har på dig?
    Långkalsonger

    Favoritaffär
    ?
    Monki

    Din sommar?
    Huset

    Älskar någon?
    Mmh

    Favoritfärg?
    Grön

    När skrattade du senast?
    Lördags

    När grät du senast?
    Lördags

... och naturligtvis så skickar jag denna utmaning vidare till Nathalie, Tove och Anneli. Hähä. Reglerna är att man får bara svara på frågorna med ett ord.

Kommentarer
Postat av: Tove

oh denna ska jag göra nu. :D

Och NEJ berätta inte. jag har precis börjat kolla ;)

Kram

2009-10-05 @ 11:29:10
URL: http://tovelicious.blogg.se/
Postat av: Anneli

Utmaningen klar :)

2009-10-05 @ 14:30:36
URL: http://vanitas.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad vill du vara om 6 år...haha klock ren kommentar..jag tar efter den helt klart!

2009-10-05 @ 16:06:40
URL: http://kjellqvisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0