Halloween alltså...


... ja vad kan man säga. Inte riktigt min typ av högtid att fira.

Lille T var utklädd redan igår, han for runt här hemma sminkad i alla möjliga olika färger, med ett bandage på huvudet. Jag tror att han var någon form av vampyr/zombie.

Jag är inte riktigt med på hela iden att grannskapets alla barn ska springa runt med en hatt på huvudet,plinga på alla dörrar man bara kan hitta för att tigga så mycket som möjligt av folk. Bus, pengar eller godis. Pengar?! Kanske ska ladda meden vattenpistol, eller kanske rent av en egen sminkning och skrämmas lite ikväll...

 
Bild fångad på mig av fotografen Johan Gustafsson,
makeup av
Sarah Maria Ahrenius.

Firar du Halloween?

Kommentarer
Postat av: vexy

Nope - håller med dig.

Är så glad att jag tillbringat hela dagen på jobbet så jag sluppit alla tusen dörrplingningar; för här ger sig inte barnen förräns man öppnat dörren - och sen kommer de tillbaka en gång i timmen och tror att man inte känner igen dom. usch

2009-10-31 @ 23:03:58
URL: http://vexy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0