22/5-09


Jo men visst, gårdagen blev mycket lyckad. Trots regn. Jag, Herr J och Henke fick skjuts in till Stockholm med farfar och Lille T som också skulle in och gå på äventyr.


Sprang igenom flera butiker innan våran bio började för att hitta just DEN kjolen som jag bestämt mig för att jag ville ha, men i ALLA butiker så var den slutsåld. Jätteslut. Slut slutare slutast. Såg nu att den inte ens finns kvar i nät-butiken. Visst får man grinas lite på sig själv när man inte köpte den när man hade tillfälle för att snålvargen ylade?

Men iallafall, det blev Änglar och Demoner. Grym film. Berättar mer om den senare tror jag. Gick ut och käkade lite efteråt, tokigt mysigt. Sen knallade vi runt lite på stan och hittade ytterligare en trevlig liten pub som vänligt serverade öl.


Kvällen avslutades med tilltugg och vin hemma i det Blå och även Hanna lurades över. Mycket trevligt, mer sånt. Säger man alltid i och för sig, men jag tycker aldrig att det blir av riktigt. Så enkelt.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hahaha, snygga familjen ute & åker ser jag ;).

2009-05-23 @ 11:47:51
URL: http://zilliceter.blogg.se/
Postat av: Therese

Njaaa, inte så mycket folk faktiskt, men i min etta blir lite folk ändå rätt mycket folk ;). Vad jag vet är det du, Hanna & Herr J, Tuss, och sedan två skövdekompisar som blivit stockholmare, samt min barndomskamrat Andreas. Har sagt till fritte, men han har inte behagat svara så jag vet inte. Har du Henke kvar får han komma med om han vill.

2009-05-23 @ 11:53:56
URL: http://zilliceter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0