Utmanad av Ingela


Jag blev utmanad av Ingela att skriva denna lista och med tanke på hur jag har slängt utmaningar omkring mig så är det nog obligatoriskt att svara på denna...

    Regler:
    Kopiera detta till din blogg, utmana 3 personer och berätta det för dem. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn. Alla svar måste vara riktiga och du får inte hitta på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får inte heller skriva samma svar två gånger, eller skriva ditt eget namn som svar (förutom på namnfrågan). Lycka till!
1. Vad heter du? Ann
2. Ett ord på fyra bokstäver: Thor
3. Flicknamn: Alicia
4. Pojknamn: Anton
5. Yrke: Arkeolog
6. Färg: Albino
7. Klädesplagg: Avigstickad polo (det finns visst nått som heter så!)
8. Mat: Asiatiskt
9. Sak i badrummet: Ansiktsvatten
10. Plats/stad: Arjeplog (min mamma är född där)
11. En orsak att vara sen: Avsaknad av klocka
12. Något man skriker: Akta!
13. Film: ANTM (ja det är en serie, men försök själv att hitta en på A...)
14. Något man dricker: Alkohol
15. Band: Aerosmith
16. Djur: Apa
17. Gatunamn: Annsgata
18. Bil: Alfa Romeo
19. Sång: Annies Song (John Denver)

Grymt lurigt liten lista det där, och som tack för nästa utmaning jag fick så skickar jag denna vidare till Jessica, men även till Melene och Nathalie.

Kommentarer
Postat av: fotograf therese jonsson

"2. Ett ord på fyra bokstäver: Thor"



Haha, Ann börjar väl inte på t? ;)

2009-03-12 @ 21:31:43
URL: http://operfekt.blogg.se/
Postat av: Melene

Jag har ju redan gjort den utmaningen för inte alls länge sen :P

2009-03-13 @ 09:01:41
URL: http://meleneolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0