Träningsdags


Uscha, jag har haft en sån där seg huvudvärk hela dagen. Eller egentligen i ett par dagar nu. Hur som helst så ere galet störande. Ynk.

Väntar på att Herr J ska komma hem ifrån jobbet så att vi kan kasta i oss lite mat och bege oss till gymmet sen. Det kanske inte gör några undervärk på ens kropp över natten, men jag vill ju iallafall försöka se mitt bästa ut inför morgondagens plåtning. Hårfärg måste inhandlas.

 
Bilder fångade av fotografen Mathias Arvidsson, makeup av Jessica Krops.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Ska bli sjukt spännande o se vad ni får till för bilder imorgon :) avis. vill också!!! :)



Jag känner mig lite duktig som faktiskt lyckats gå ner i vikt :P Vill ju gå ner de kg jag gått upp på senaste. Tar det sakta men säkert ;) haha

2009-03-24 @ 20:30:15
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0