Smider planer


Så här på våren är det underbart att ha lite att se fram emot för att få den trista grå (nu snöfyllda) vardagen att gå lite snabbare. Jag har tre plåtningar inbokade som jag verkligen ser fram emot, bland annat en tillsammans med Cilla sötnäsa.


Cilla och jag under förra årets fototräff i Hallstahammar.

Jag har dessutom stuckit ut hakan lite och gjort en förfrågan om att få plåta vid en otroligt vacker location, och döm av min förvåning, det skulle jag få göra. Utmärkt. Tack. Ytterligare en ide att spinna vidare på.

Kul kul kul.

Kommentarer
Postat av: Aurora Studios

Var skall ni plåta var skall ni plåta var skall ni plåta var skall ni plååååta?!

2009-03-11 @ 18:34:23
URL: http://aurorastudios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0