Ordbajs


Åsså vare fredag igen. Helg. Gick inte den här veckan apfort?

Jag har inga planer alls för helgen... vad jag kan komma på. Men jag tycker nog att jag borde få plåta, eftersom jag inte fick det i helgen. Håller ni inte med?

Nån som har nått förslag på andra helgaktiviteter? Vad ska du roa dig med i helgen?

Hm, ett kort inlägg med fyra frågetecken, det är egentligen skottpengar. Men wtf. Åh vet ni, igårkväll när jag borstade tänderna så skulle ju Ernst naturligtvis sätta sig i sin låda och bajsa. Det är jag van vid. Men det var diarebajs och han fes ljudligt ett par gånger. Jag har aldrig hört en katt fisa. Den doften. Stanken. En Ninja kan verkligen vara ett dödligt vapen.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja det ska blir riktigt roligt och att få jobba med Christine igen blir kanoners. Sen blir det ju inte tråkigare av att festa ihop först :-) Tycker du ska hitta på ngn plåtning, helt klart :-)

2009-03-06 @ 08:20:50
URL: http://ingelam.blogg.se/
Postat av: Aurora Studios

Baaw, jag skulle ha tagit en tidigare pendel till jobbet, men det slutade med att jag missade både den jag tänkte ta och den jag brukar ta. Så episkt sen till jobbet. Men jag får försöka författa något^^



Men du vet, helger är till för att göra INGET på ju!;) Jag skall vara schlagerbög, kattmamma och bildredigerare under hela helgen. Fantastiskt!

2009-03-06 @ 08:48:25
URL: http://aurorastudios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0