Nyttig onsdag


Herr J har varit hemma med Lille T idag också, mest för att vara på den säkra sidan och låta honom vila ut sin förkylning innan den bryter loss ordentligt. Så när jag slutade roade vi oss med att åka och storhandla. Duktiga familjen. Åkte hem och lagade en tidig middag, en riktig gryta. Ni ser ju, duktiga familjen. Egentligen borde jag dammsuga också så att jag inte skrämmer helgens besökare, men risken finns att Ninjan och hans Sidekick skräms ändå...

Nu ska jag slötitta lite på CSI innan det är dags att hänga tvätt.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Nej, har precis kommit hem från Borlänge o är hos pappa än. Min bror håller på att laga min vidrutetorkare så måste vänta tills han är klar innan jag kan åka hem till mamma o packa :P

2009-03-18 @ 17:28:41
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0