Mardrömmar, snö och övertid...


... lite samma skräp, inte sant?

Jag vaknade vid fyra i natt på grund av en mardröm. Det är så otroligt sällan jag drömmer mardrömmar. När jag vaknade så kom jag ihåg drömmen i minsta detalj och det tog säkert en timme innan jag kunde somna om igen. Nu kommer jag knappt ihåg drömmen alls. Men jag vet att jag är galet trött idag.

Vet ni vad som gör mig om möjligt ännu tröttare... det har kommit mer snö, så nu är hela marken täckt att ett vitt lager som i mina ögon endast är föregångaren till slask.

Har en sjuk kollega, så jag kommer att jobba över idag. Bygga på högen av komptimmar, det är ganska trevligt förvisso, men att ha två stängningar denna veckan, samt en föreläsning i Stockholm på torsdag, det blir många timmar denna veckan. Men men, man överlever det också.

Kommentarer
Postat av: Aurora Studios

Här snöar det så mycket att man inte ser en meter framför sig...suckar Snö + stockholmare som kör bil = episk dålig idé.



Vad kul att höra!:D Då kommer plåtningarna rocka alltså^^



Jag hade en period i högstadet då jag drömde mardrömmar VARJE natt i ett års tid... hela jävla tvåan... Och nu drömmer jag det rätt ofta också. Lyx att drömma så sällan som du gör:) Mardrömmar och sexdrömmar om en ful kollega/vän är det värsta som finns...

2009-03-10 @ 08:37:56
URL: http://aurorastudios.blogg.se/
Postat av: Aurora Studios

NJoo, sexdrömmar om fula kollegor ÄR mardrömmar...O_o



Men vaffaaan, har du pool så måste du ju ut och använda den!;)Det är ju episkt coolt ju^^ Heja heja heja!

2009-03-10 @ 19:05:27
URL: http://aurorastudios.blogg.se/
Postat av: Anonym

Besök vår blogg och var med på vår tävling för att ha chansen att vinna vår hemliga present. Det enda du behöver göra är att svara på vad DU tycker är vårens/sommarens mode.



Glöm inte att besöka vår webbutik: http://www.shimmer.nu. (Där vinsten såklart kommer ifrån)

2009-03-10 @ 19:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0