How to Lose Friends & Alienate People


Simon Pegg (Mission impossible III.) spelar huvudrollen som Sidney Young, vilken jag personligen aldrig någonsin har sett. Vi ser även andra större ansikten som Kirsten Dunst (Elizabethtown,Spider-Man, Mona Lisa Smile.) och Megan Fox (Transformers, Confessions of a teenage dramaqueen.), vilket förvånade mig ganska mycket till en början...

... sen tyckte jag mest att det var konstigt. Asså trög. Och konstigare. Helt plötsligt hade det gått över en timme in i filmen, handlingen hade väl klarnat en del, men det kändes fortfarande förvånande med rollistan.

Så för att summera. Inte en helt lysande film. Men den har det humoristiska och typiskt amerikanska slutet. Har ni inte jättetråkigt så ere inget jag rekomenderar att ni ser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0