Fredag igen serru


För att spara lite på gnisslet så börjar jag med att berätta att vi faktiskt har sol idag, och blå himmel, tänka sig. Det känns som att det var riktigt länge sen man såg solen nu. Mina förhoppningar är ju att vi kan dra lite nytta av växthuseffekten och å bort snön lite kvickt nu så man kan sätta sig ute och fika, grilla lite kanske, spela kubb...

Okej nu får jag gnissla, jag är egentligen ingen solskenshistoria. Katterna har varit helt vilda igen under natten, jag vet inte hur många gånger jag blivit väckt av att det har maraton i sängen. Upp och ner. Så naturligtvisså kastade jag ut dem och stängde dörren. Smart drag. Kraffs på dörren. Och varför gång jag går dit för att hota med att dränka dem eller kasta ut dem från balkongen så springer de in och gömmer sig under Lille T's säng. Suck. Jag hoppades lite på att monstret som Lille T har under sängen skulle sluka de så håriga illvilliga djuren.

Fredag sa vi. Ja, det är skoj, jag jobbar över så att jag stänger idag igen. Mmh jag vet, mycket övertid just nu, men vad gör man när alla mina kollegor trillar omkull, nerklubbade av baciller. Så min plan för fredagen är jobba och sova. Vad ska du roa dig med?

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Den vita är också fin, måste dock hitta en BH som funkar under i så fall. Meeeeeeeen svart är så jäkla mycket mer jag så är lite besviken :P inte så lite heller....hahahaha ;D

2009-03-13 @ 10:40:51
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: eelinjohanssson

känns som det inte är ngt annat än fredag :D ha en bra dag :)

2009-03-13 @ 12:08:57
URL: http://eelinjohanssson.blogg.se/
Postat av: Aurora Studios

Ååå, det där känns igen, fan inget man älskar direkt...suckar Nu sov jag inte hemma, så natten som kommer, kommer att bli helt episkt hemsk... Först tror katterna att jag skall överge dem så fort ajg går på toa, sedan när de inser att jag skall stanna så börjar de slåss som vildar...gah!



Jag skall roa mig med... mig själv ikväll hade jag tänkt. Me myself and I. Och så jobb.

2009-03-13 @ 12:21:14
URL: http://aurorastudios.blogg.se/
Postat av: .:saba:.

Ah, min fredag är ju redan över för några timmar sen.. men för min del blev det lite shopping, prov i skolan som gick toppenbra, picnic och barrunda. Klagar inte :-)

Kram

2009-03-13 @ 17:27:16
URL: http://sabas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0