Earth Hour



Mellan 20.30 och 21.30 ikväll ere ju som de flesta av er vet Earth Hour, man ska alltså släcka lamor och stänga av sina icke-nödvändiga elektriska apparater. Över 3937 städer i 88 länder ställer upp och medverkar i Earth Hour, för att öka medvetandet för energinyttjande och växthusgaser.

Många bäckar små som man säger, undrar hur mycket el som sparas under denna timme... nåja, jag kommer att släcka ner så mycket jag bara kan. Blir nog ganska mysigt med alla levande ljus. Frågan är bara vad man ska roa sig med under tiden?

Kommentarer
Postat av: sarahmaria

Ja visst är dom läckra!



tack =)

jo jag tog några kort men dom blev inge bra =) alltså med stängda ögon haha såg ju inte vad jag gjorde =)



kram

2009-03-28 @ 19:36:05
URL: http://sarahmaria.blogg.se/
Postat av: saba

haha jag vet inte vad du pratar om :-P

2009-03-29 @ 04:47:22
URL: http://sabas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0