Det är en regnig tisdag idag


Det bara öser ner regn idag. Gud så spännande. Okej, det är iallafall inte snö, så det får man väl vara tacksam för men nederbörd överhuvudtaget kan jag tänka mig att hoppa över för tillfället. Regn och skräpväder.

Lille T är hemma med Herr J idag, den lilla har varit halvrisig så de tar en dag hemma bara för att se om det bryter loss eller inte. Skulle vara ganska skönt att stanna hemma och bara mysa i soffan med film. Men det passar bättre för Herr J att vara hemma. Min familj hemma och jag på jobbet, sounds fair. Dessutom har jag möte till halv åtta ikväll. Nån som har lust att byta?

Kommentarer
Postat av: Tove

när du väl kommer börja läsa dessa kommer du inte kunna slita dig. JAg har egentligen inte heller någon ro till att läsa böcker men dessa fick mig ibland att sitta vaken till 03 eftersom alla andra sov och jag kunde läsa ifred då. Fast det kanske inte är bra att vända på dygnet sådär för en bok iofs? ;)

Men det var absolut värt det! =)

2009-03-17 @ 14:41:09
URL: http://tovelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0