Shoppa shoppa shoppa


Det var ganska länge sen jag var iväg och bara shoppade nya kläder till mig själv, egentligen ville jag ha ett par skor, men det hittade jag inga. Problemet med att vara en liten 35a. Anyways. Det blev ett par leggings och två lite längre linnen, ett vitt och ett svart. Ett blått linne. En kort väst från Zoul. Tre toppar i olika färger. Grymt skön känsla att få lägga in lite nya kläder i garderoben inför sommaren. Inga nya skor dock, det stör mig.

Passade  på att klippa mig lite också och tyvärr så var ju mitt hår galet risigt så jag fick klippa av ungefär 15 centimeter. Hade precis vant mig vid att vara långhårig, nu slutar håret vid skulderbladen.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Du får klippa dig oftare om det blir slitet snabbt, så behöver du inte ta bort lika mkt :) enklare att behålla det långt då ju :)

2009-06-14 @ 11:57:00
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0