Idag kan man säga...


...att idag ere fredag.

Godmorgon alles.

Solen försvann lika fort som den kom. Tråk. Men förhoppningen är att det blir solglimtar på midsommar iallafall så att vi kan få använda altanen. Färgen är på plats, ett staket sitter uppe, nytt tak och lite fina lampor. Börjar likna en altan. Ska ta en bild sen så jag kan skryta lite.

Har fått långväga gäster hem, känns ju så där spännande att behöva gå och jobba när alla andra ligger och sover. Jobba sent också. Gnissel. Nåväl, lite midsommarfirande på jobbet iallafall, borde ju göra att dagen går lite snabbare när man gör något utöver det vanliga.

Torsdag alltså, och sen helg.

Kommentarer
Postat av: Sarah maria

Det regnar ju inte i alla fall =)

I alla fall inte ännu =)



Vad ska ni göra i midsommar??

Jag sitter hemma med feber =( och tycker synd om mig själv ,men jag ska roa mig med att sy lite på min nya klänning...



Kram på dig

2009-06-18 @ 07:39:43
URL: http://sarahmaria.blogg.se/
Postat av: Sarah maria

Vi ska ehhh vet inte = )

grilla om det inte regnar och laga staketet på lotten =)

Annars tar vi nog den obligatoriska promenaden ner på stan =)

2009-06-18 @ 17:44:19
URL: http://sarahmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0