29/6-09


Jo men visst blev det Sthlm igår, och ja, det är väl klart att det blev lite shopping också. Hittade en mycket söt liten klänning från Paris Kate & I inne på MQ, har faktiskt aldrig lagt märke till det märket tidigare. Märke till märket, det blev udda, men ahwell. Snygga och prisvärda kläder fanns det iallafall, jag kommer med all säkerthet att försöka smyga med mig nått mer i samma stil.

Helgen i övrigt har varit full fart, jag har en hel hög med bilder men det får ni vänta med.

3 veckor kvar innan semester. Ja, jag vet att jag tjatar, men jag har nedräkning. Det ska bli så himla skönt att bara få vara ledig ett antal veckor.

Kommentarer
Postat av: Ninni

amen va fan!!!! Du gick så snabbt förbi så ja vågante säga nåt haha =D

2009-06-29 @ 09:36:07
URL: http://HTTP://NINNZANLEE.BLOGG.SE
Postat av: Wysteriia

Lyxigt med semester :P

2009-06-29 @ 11:14:46
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0