Redan torsdag


Förbaskade katt att hela tiden väcka mig på nätterna, speciellt den sista halvtimmen innan klockan ringer. Jag blir helt galen på liten katt som heter Ernast. Mutter.

Den här veckan har ju rasat förbi i sjuk takt. Snart helg igen. Har inga storslagna planer för helgen. Har nån som ska komma och kika på vår bil under lördagen, det ska bli intressant att se om han vill ha den. Tyvärr så försvann bilen som vi ville ha istället igår, får väl maila och se om den finns kvar. Det hade varit en riktigt bra affär. Men men. Det kommer fler sånna antal jag. Bara att hålla tummarna för att han vill köpa våran nuvarande bil, annars ere svårare att köpa en ny.

Det blir nog också att träffa vännen J.Gustafsson och hans söta Kim en sväng under helgen, hoppas jag iallafall. Känns som att det var jättelänge sen igen. För er som inte vet vem Johan är så kanske ni känner igen exempelbilderna nedanför, vilket är ett par av alla de bilder han har tagit på mig...
Inga storslagna planer för helgen som sagt, men det är ju ändå helgen innan lön...

Vad har du för planer för helgen?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha det är så du ;) men änsålänge funkar den 20e :P

2009-01-22 @ 09:47:09
URL: http://nat0.blogg.se/
Postat av: Stylish Butterfly

Veckorna börjar gå fort nu.

2009-01-22 @ 10:20:51
URL: http://stylish-b.se
Postat av: Wysteriia

Eftersom jag inte jobbar efter schema så är det lite svårt att tänka så långt fram för mig :P

2009-01-22 @ 14:42:40
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0