Trött men vid gott mod


Det är fredag. Det ligger snö på marken. Ska åka iväg efter jobbet och lyxa till det för mina naglar, skaffa mig nån läcker lack igen. Sen skulle jag tro att det blir middag och cider. Låter väl inte som en helt otrevlig fredag right?

...psst, träningsvärken är inte alls så farlig som jag räknat med. Än.

Bjuder på en av mina favoritbilder från Mitrenga-teamet, dvs fotografen Gunnar Englund och graikern Ingela Svensson. →

Den enda stora nackdelen med att åka iväg efter jobbet e ju att jag inte hinner hem imellan, så jag har kletat smink i ansiktet så här dags på dygnet. Får se hur det ser ut när jag har vaknat...

Hoppas ni får en fortsatt trevlig fredag.

Kommentarer
Postat av: Adam

Citat: "skaffa mig nån läcker lack" Yeeeaaaah!!!!!!

Now we are talking!

2009-01-30 @ 11:30:21
URL: http://www.mads1.se
Postat av: Sara

Näe visst skulle jag säga nej höhö

Du får lägga upp en bild sedan på dina vackra naglar ;o)

Hepp hepp

2009-01-30 @ 15:14:21
URL: http://kjellqvisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0