Serier med övernaturliga drag


Jag har roat mig med under kvällen att kika på lite serier, det ger mig bra avkoppling en söndagkväll som denna. Chips, dipp, ett glas juice och serier med övernaturliga drag, det låter väl som en helt okej söndag.


Först började jag med de sista avsnitten av säsong 4 på serien Ghost Whisperer med Jennifer Love Hewitt i huvudrollen (Delgo och The Tuxedo), trodde jag ja... för jag hade inte det sista avsnittet. Lagom störigt. Eller ah, störande värre.

Så det var bara att byta serie men för att följa lite samma tema så blev det serien Supernatural med Jared Padalecki (Gilmore Girls) och Jensen Ackles (Days of our lives och Dawsons Creak) i huvudrollerna, som också är inne på säsong 4, helt nya avsnitt. Och för er som har följt den här serien... utan att berätta för mycket... så startar säsong 4 med fullt ös, så kissa och fyll på chipsskålen innan du börjar titta. Och tänd en lampa.

Fler än jag som uppskattar serier fyllda med spöken och annat övernaturligt äckel?

Kommentarer
Postat av: Maria

Men satan alltså.. Jaha då får jag skriva ett ännu argare mail denna gång då! morr

2009-01-25 @ 22:45:31
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0