Maxfactor Long Lasting Performance


För ett tag sen så fick jag MaxFactors foundation Long Lasting Performance och då jag är väldigt nöjd med den foundation jag själv vanligtvis använder, Lancome, så har det dröjt ett tag innan jag testade den.

+ Men den sitter och ger än så länge, efter ett par timmars användning, ett bra resultat så där blir det plus. Priset ger också ett extraplus, då den endast kostar 140 kronor på t.ex Kicks.
Totalt två plus.

- Lite mer tjockflytande än vad jag är van vid, så jag tycker den var lite väl kladdig vid appliceringen, det får den minuspoäng för. Tyvärr så går den inte in i huden riktigt, utan lägger sig som ett lager utanpå, så det blir ytterligare ett minus. Det står i beskrivningen till denna foundation att den ska ha fettabsorberande egenskaper, men det håller jag inte riktigt med om, så även här får den ett minus.
Totalt tre minus.
Jag ger den fler minus än plus, så det är inte en foundation jag rekomenderar till andra. Är det någon mer än jag som testat denna och är av en annan åsikt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0