Gäsp och ynk


Usch så jag har sovit dåligt inatt. Vaknat under natten och funderat över det jag drömt, så pass att jag inte somnat om, ruskigt märklig känsla. Det är inte heller första gången jag gör så... nån som har nån huskur mot sömnsvårigheter?

Idag har jag en lång dag på jobbet, jobbar först till 18.00 och sen har jag möte till 20.00. Imorgon har jag en föreläsning via jobbet, så då är jag inte hemma förän efter 21.00. Segt att ha så långa dagar. Men jag har hellre två sånna dagar samma vecka, än att sprida ut dem.

Mer kaffe.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

usch vilken seg dag.. :/ själv sätter plugget igång idag igen, första föreläsningen är Grafik ^^ nu ska vi leka i 3DSM :P Vilket plugg va!

2009-01-19 @ 08:14:45
URL: http://nat0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0