17/1-09




Nu är mitt hem skinande rent igen. Städerskan har precis gått, så underbart lyxigt. En känsla som jag väldigt fort vant mig vid, och en lyx som jag skulle inte skulle vilja vara utan.

Vi var och åt lunch en sväng hos min mamma idag, torsk med äggsås, galet gott. Så enkelt att tillaga men ändå gör jag det aldrig. Märkligt. Sen åkte vi iväg till närmaste byn och inhandlade lite mat, chips och vin tills ikväll. Lille T beslutade sig för att sova hos min mamma, så jag och Herr J har kvällen för oss själva. Mys mys. Jag kommer inte ens ihåg sista gången vi var helt själva.

Vad ska ni roa er med denna lördag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

joo risken finns ju men då kommer "tomten" och hämtar den på natten när hon sover. haha

Tror iofs inte att jag kommer klara v att göra just denna men någon vill jag allt göra. Baka är inte riktigt min starka sida. :P

2009-01-17 @ 18:18:27
Postat av: Tove

ååå varför försvinner adressen och namn efter ett tag när man skriver. SO annoying! :op

Jag vill också ha städerska förresten, hur mkt kostar den tjänsten?

De va jag som skrev förra inlägget förresten.

2009-01-17 @ 18:19:27
URL: http://tovelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0