En torsdag...


... precis som alla andra torsdagar.

Igår hann jag inte ens se färdigt Law and Order innan jag somnade, var helt sjukt trött. Fast det känns som att jag har varit det i ett par dagar nu. Inte för att jag känner mig piggare idag.

Lite småförkyld och vaknade med ont i halsen. Inge vidare. Men som sagt, det har varit så ett par dagar nu. Speciellt inte med tanke på att vi ska träna ikväll... kanske får ta det lite lungt och slänga mig på en madrass och komma med glada hejjarrop istället. Tråk. Jag börjar faktiskt uppskatta att få träna. Hör och häpna.

Den här veckan har gått sjukt fort, det är redan torsdag. Så idag kan man säga att imorgon är det fredag. Inte illa. Men jag har en stängning på fredag, övertid också, medans Lille T ska gå på bio med farmor och se Bolt. Jämn fördelning, sant sant?

Jag har inga planer alls inför helgen, förutom att städerskan kommer. Ganska skönt. Ganska trist. Vadska du roa dig med ihelgen?

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag åker till Halmstad på fredag eftermiddag, kommer hem söndag kväll. Hoppas på en kalashelg :).

2009-02-12 @ 07:33:35
URL: http://zilliceter.blogg.se/
Postat av: SOMMAR (SKIT) UNGARNA

Har du haft någon otur då på frdag den 13? HAHA, KRAMAR

2009-02-13 @ 15:49:59
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0