Up up and away


Nah, inte så farlig träningsvärk idag, än... det har ju en tendens att komma lite senare, men nu hann jag iallafall komma ur sängen innan värken slog till.

Sovit som en stock inatt.

Herr J hade ont i halsen igår, så han skulle nog ite ha tränat, för idag ligger han sjuk. Ont i halsen och feber, skulle tro att det är influensan. Min mor ligger också hemma med influensan. Håller tummarna för att det inte är det, det tar ju mer än en vecka att bli av med. Och en liten tumme för att jag och Lille T håller oss friska, jag har ingen större lust att åka på en massa baciller och infektioner.

Ida ere bara att jobba, sen hem och vända en sväng för att senare åka tillbaka till jobbet. Måste kolla upp vilken tid det var jag skulle vara tillbaka dock, av någon anledning så tycks jag ha glömt att skriva upp det. Nåja, det är säkert någon som envisas med att påminna mig.

Dags att sätta lite fart så att man hinner utanför dörren i tid.

Kommentarer
Postat av: Isabella

Sv: Årstaberg. Inget ställe de flesta brukar hänga på :-P

2009-02-03 @ 09:45:50
URL: http://annuendag.blogspot.com
Postat av: Wysteriia

Jag märkte det men orkade inte byta ut ditt namn ;) haha.



Jag är totalt efter i bloggvärlden, haha ;D Inte bra o vara i Mora så mkt ;P

2009-02-03 @ 13:13:59
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Anders aka Nagadez

Får väl se till att plåta mer samt ha en fotointresserad assistent med mig oftare... ;)

2009-02-03 @ 16:26:56
URL: http://nagadez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0