Tick tack


Jahapp, har man sovit gott så att man är redo för en ny arbetsvecka. Nah, inte riktigt vah. Hade svårt att somna igårkväll och när jag väl somnade så hade jag en massa störande drömmar. Men jag sov ju hur många timmar som helst per natt under helgen, så jag får väl använda mig lite av den reserven.

Helgen har gått tokigt fort, men det gör ju veckorna också numera, så snart sitter man i slutet av veckan och tar emot helgen igen. Om det ska fortsätta i det här tempot så kommer ju sommaren komma och gå förbi obemärkt. Okej att det är skönt att veckorna går fort, men att de ska gå så här fort e ju bara löjligt. Hänger inte riktigt med.

Morgonklockan gick också fort, hängde visst inte med här heller. Nu vare dags att klä på sig och gå till Lille T's förskola och sen vidare till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0