Svärmor 64 år


Söndag och sovmorgon. Mmh eller hur. Jag vaknar tidigt med ont i halsen och allmänt snörvlig igen. Tröttsamt.

Ska iväg till svärmor och fira hennes födelsedag idag. Jag hade gärna stannat i soffan, men Lille T vill naturligtvis fira sin farmor. Barn finner ju ändå en förtjusning i att få fira en födelsedag på annat sätt än man själv gör. jag nöjer mig med ett grattis på min födelsedag medans Lille T vill ha fullt kalas. Man firar lite sen egen födelsedag också för barnens skull.

Nåja, det är hur min söndag kommer att se ut, om inget oförutsett händer.
Vad ska du roa dig med idag?

Kommentarer
Postat av: Tess · Stylish-B.se

hahaha, jag har typ glömt bort att kommentera hos dig så fort jag kommer in här. Jag har inte haft något tid att kommentera hos någon innan.



Hoppas allt är bra med dig gumman. kramar.

2009-02-15 @ 10:55:35
URL: http://stylish-b.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0