Fyra


Fröken Therese skickade en lista till mig så jag tänkte passa på att skriva den innan jag har vaknat ordentligt...

    Fyra tv program jag brukar se:
    CSI, Law and Order, Crossing Jordan och Travet innan Law and Order.


    Fyra saker jag gjorde i går:
    Jobbade, pratade med Nat0 i telefon, bollande bilder med Johan och tittade på tvättmaskinen men startade den aldrig.


    Fyra saker jag längtar till:
     
    Våren, Utomlands, plåtningen om en månad och sommarsemestern.


    Fyra saker som står på min önskelista:

    Nya skor, en resa, någon som berättar för mig vad som är ogräs i min trädgård och mera pengar.


    Fyra saker jag avskyr:
     
    Grodor, när kaffet är slut på morgonen, att bilen alltid går sönder när man behöver den som mest och att de flesta skor aldrig finns i storlek 35.


    Fyra saker jag tycker om att göra:

    Sola, shoppa, dricka vin och familjebada.


    Fyra saker jag åt i går:

    Fläskfile, fetaost, pannbiff och morötter.


    Fyra personer jag skickar den här listan vidare till:

    Melene, Tove, Jessica och Janina.


Kommentarer
Postat av: Melene

hehe, vilken rolig..ska tänka ut 4 saker på allt ;P , men kanske inte hinner göra förrän jag kommit hem efter allt idag! :P

2009-02-26 @ 08:08:23
URL: http://meleneolsson.blogg.se/
Postat av: Sara

tack rara Ann ;D

2009-02-26 @ 22:26:51
URL: http://kjellqvisten.blogg.se/
Postat av: Tovee

nu har jag svarat! :)

2009-02-27 @ 11:27:40
URL: http://tovelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0