12/2-09


Åkte direkt ifrån jobbet ner till gymmet och tränade. Nyttigt inte sant? Tog det ganska lungt eftersom jag har en förkylnning i kroppen, spelade lite badminton, lyfte runt med hantlar, brottades med benmaskiner och magmaskiner.

Känner mig så himla hurtig och nyttig. Hoppas bara att jag inte får någon större träningsvärk så att jag kan träna på lördag igen. Bara inte förkylningen bryter ut ordentligt nu... nåja, nyttig.

Så nyttig att jag fick stanna till på ICA på vägen hem för att köpa godis. Hähä.

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack! =D

2009-02-12 @ 21:25:52
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Isabella

Kan du spela BADMINTON på gymmet?! Jag vill också ha ett sånt gym!! :D

2009-02-12 @ 21:34:59
URL: http://annuendag.blogspot.com
Postat av: Tove

hihih jag äter fruktnappar jag med. fick ett sånt sug efter att jag läst detta inlägget. :P

2009-02-14 @ 17:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0