Lost and delirious


Mja alltså, det som lockade mig att se den här filmen var nog huvudrollsinnehavarna Piper Perabo (hon som gjorde huvudrollen i Coyote Ugly), Mischa Barton (The O.C) och Jessica Paré (...). Titeln lockade väl också lite, det låter ju lite som en blandning mellan Girl Interrupted och Gothika. Kunde ju jag tro.

Tonårsdrama på en internatskola. Behöver jag säga mer... jag får nog lov att lära mig att läsa mer om filmerna innan jag ser dem. Anyways, för er som inte alls förstår undertexten så rekomenderar jag ingen att se denna film, bränn kopian om du råkar komma över en.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

haha så illa?! ;D

2009-12-21 @ 19:28:24
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0