X-Men Origins Wolverine


Hugh Jackman. Mmh. Hugh Jackman för mig är som bäst i de Marvel inspirerade filmerna där han spelar rollen som Wolverine. Det finns egentligen bara en film jag inte klararav med honomsom skådespelare och det är Leopold och Kate, av den anledningen att den visades på flygplanet... tre flygresor i rad. Vad är oddsen för det.

Anyways. Jackman. Wolverine. I den här filmen, vilken jag har förstått har en uppföljare, så får man se vad som hände i karaktärens liv innan han blev en av X-Men. Kanske ingen lysande story, men ändock sevärd.

Avstå inga andra aktiviteter, men se filmen om du har en stund ledigt. Om inte av annan anledning än att du ska ha sett denna för att kunna se uppföljaren.

Kommentarer
Postat av: carolina

jag tyckte Wolverine var helt ok:)

2009-08-31 @ 15:26:00
URL: http://carolinabergqvist.blogspot.com
Postat av: carolina

tycker filmen var helt ok:)

2009-08-31 @ 15:27:39
URL: http://carolinabergqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0