Makeup your mind


Jag hittade en hög med gamla behind the scenes bilder som jag tänkte att jag skulle visa. Dessa är tagna för över två år sedan vid en plåtning tillsammans med makeupartisten Dorion Chang samt fotograferna Christian Hollmann och Johnny Dahlberg.




Den färdiga bildserien kallades för Makeup your mind, då den skulle visa hela proceduren man går igenom innan man går ut för kvällen. Jag får ta och visa upp de retuschade bilderna vid senare tillfälle. Grymt skoj att se tillbaka på sånna här gamla bilder, två år sedan, tänk vad tiden går fort.

Kommentarer
Postat av: CC

svar: tack! blev jättenöjd med sessionen..kommer en del 2 snart

2009-08-24 @ 12:50:10
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0