6/8-09


Vi började dagen med att äta frukost på stranden, underbart härligt. En vanlig ostsmörgås smakar så himla mycket bättre när man äter den utomhus till ljudet av vågor.



Sprang en sväng på bibliotektet igen under eftermiddagen, har gått igenom fem böcker nu på kort tid. Det kallar jag en rogivande semester. Jag är nog inne i en läsperiod.

Har precis kommit hem från en motionsrunda tillsammans med mamma, lite väl varmt och förslöad som man har blivit av solen så kändes det lite extra tungt. Men man känner sig nyttig när det är över.

Det var min dag, än så länge. Hur har din varit?

Kommentarer
Postat av: vexy

tack :) Har haft en jättebra resa - sådär lagom trött nu.



Imorgon blir det till att fota min gravida kusins bebismage samt steka på stranden resten av dagen. vart så otroligt badsugen efter att ha läst din blogg.



2009-08-06 @ 20:09:57
URL: http://vexy.blogg.se/
Postat av: vexy

dom har utlovat fint väder hela helgen så bäst att passa på innan semestern är slut. tiden går så fort :S



Du har förståss sugit åt dig solen som en svamp och ser ut som någon som just kommit hem från thailand efter 3 månader? eller? :)

Så himla avis på människors pigment, jag vill och bli brun och inte grisrosa. :P

2009-08-06 @ 21:03:02
URL: http://vexy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0