Kastrerad Ninja


Fredag!

Behöver jag säga mer?

Herr J jobbar halvdag idag, han ska åka med NinjaErnst till djurkliniken för kastrering och öronmärkning. Den lilla är för liten än, så han får vänta två månader till. Men ni anar inte hur skönt et ska bli att få stopp på Ninjans skrikande, e nog förvisso mer jobbigt för honom själv, men det innebär inte att det blir jobbigt för mig också.


En Ninja från hans bästaste sida.

Nåja, dags att se till att familjen inklusive mig själv blir redo för alla jobb, förskolor och skolor. Eller nja, inte skolor, Lilla S stannar kvar i sängen idag. Han har en hemsk huvudvärk som har hållt i sig sen igår natt. Illamående. Inte kry.

Vad ska du roa dig med denna fredag?

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

jag ska träna o sen umgås med micke o hans polare! :D kommer vara i mora hela helgen, yey! :D

2009-04-03 @ 11:00:48
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Anonym

söt kissemisse:)

2009-04-05 @ 10:32:20
URL: http://jluq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0