26/9-08


Mmh då vare fredag igen minsann.

Febern har jag nog lyckats skaka av mig nu, men igår när jag kom hem så stod Herr J och såg hotfull ut - antingen fick jag dricka den receptfria hostmedicinen eller så fick jag gå till läkaren. Äckligt eller ont. Nåja, jag drack skräpet, vilket luktade värre än det smakade, och jag måste säga att jag tror att det redan nu har börjat ge verkan. Han e lite rolig min rara Herr J, han lyckades klaga konstruktivt, anledningen var ju ändå att han inte får sova på nätterna på grund av min hosta så då köpte han hostdämpande äckligheter som jag fick dricka. Dutti.

Så idag började jag min dag med ett stort glas kaffe och en 6a hostmedicin. Skål.

Japp, då vare fredag idag igen alltså, helt sjukt vad veckorna gått fort. Jag tycker inte det var länge sedan som jag klagade över att jag hade fyra veckor framför mig med både jobb och praktik, nu har jag bara en sån vecka kvar sen är jag klar med min praktik. Det ni.

Löningshelg, det hade ju varit skoj om jag inte fått en riktig skräplön denna omgången. Men jag får gotta mig åt att jag får dubbel lön nästa månad då min löneform ändras. Då måste man ju få shoppa loss ganska ordentligt, inte sant.

...det kan vara så att jag måste börja göra mig iordning för att hinna till jobbet i tid... det kan, men det behöver inte...

Vad ska du roa dig med idag?

Kommentarer
Postat av: byron

Vi män är väldigt diskreta :)



Underbart med lön. Härligt.

2008-09-26 @ 07:56:11
URL: http://gatto.blogg
Postat av: Jenny

Håller helt med, vart tar tiden vägen? Snart är det jul... Staffan var en stalledräng...! ;-) Skål tokfia!

2008-09-26 @ 10:03:59
URL: http://vitre.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja det hade varit hur häftigt som helst att åka till Paris och kolla på modevisningen, men vad sjutton gör man när man inte har pengar? =S



Hur gjorde du för att komma med i Sofis mode? =)

2008-09-26 @ 23:20:48
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0